Escort 7 (Bj. 95-00) GAA/GAL/AAL/ABL Escort springt nimma an.

Diskutiere Escort springt nimma an. im Escort Mk7 Forum Forum im Bereich Ford Escort Forum; Servus und Griaß eich, folgends Problem: Spezl vo mir fahrt an 1,4L Ford Escort Kombi, Baujahr 1998. Vorhin is er an d'Ampel higfahrn, dann is da...

  1. #1 Bavarian-Redneck, 28.07.2012
    Bavarian-Redneck

    Bavarian-Redneck dreckata Grattla

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    Servus und Griaß eich,

    folgends Problem: Spezl vo mir fahrt an 1,4L Ford Escort Kombi, Baujahr 1998.
    Vorhin is er an d'Ampel higfahrn, dann is da Motor einfach ausganga.
    Is a noch mehrere Versuche nimmer ogsprunga. Anlasser draht, Zündfunkn san a vorhanden, soweit hom ma uns de Gschichtn glei ogschaut. Batteriespannung paßt a. Auf jeden Foi is de Kistn nimma ogsprunga, Hob den Ford dann hoamgschleppt mitm Pick Up. Hod davor no nie Probleme gmacht beim Starten.

    Hobs soweit eigrenzt, dass an da Kraftstoffversorgung liegn muaß.
    De Frage is nur: Pumpe, Filter oder Einspritzventile.
    Woit nur moi in de Rundn frogn ob schomoi jemand des gleiche Problem ghabt hod und ob u.U. scho wos bekannt is bei dem Modell. Wenn ned, muaß i woi oans nochm andern überprüfn. Des Auto hod ca. 125.000km runter und werd meistens Kurzstrecken gfahrn, falls des fürn Fehler interessant sei sollt.

    Merci schomoi,
    Gruaß & Prost aus Bayern vom Redneck

    PS: Falls jemand mit da Schreibweisn ned klarkimmt - Übersetzung konn i auf Wunsch nachliefern. Damits wenigstens alle verstehts, worums ma geht. Haha.
     
  2. CleaN

    CleaN Guest

    Guten morgen :D

    Hörst du wie die pumpe anläuft? Wenn die töne von sich gibt kann man dies ausschließen.

    Macht sie keine töne dann mal FahrerSeite Fußraum den Notschalter begutachten und das relai/Sicherung CHecken.


    Ps. wer die heutige Sprache der Jugend versteht oder auch liebevoll möchtegern Internet Gangster genannt, der versteht auch deins :D
     
  3. #3 KalkiKoettel, 29.07.2012
    KalkiKoettel

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    Die übersetzung in Englische ist doch geil :lol:
    Ist wie ein Türke der türkeusch spricht!

    >.< ich bekomm etwas Kopfweh!
     
  4. #4 GeloeschterBenutzer, 29.07.2012
    GeloeschterBenutzer

    GeloeschterBenutzer Guest

    kraftstoffsystem prüfen .
    - im motorraum an der spritzwand sind die benzinleitungen zusammen gesteckt
    diese trennen und dann die zündung einschalten , dann sollte kurzzeitig mit druck kraftstoff austreten .
    auch mal geschaut ob der zahnriemen noch in ordnung ist ?
     
  5. #5 Bavarian-Redneck, 29.07.2012
    Bavarian-Redneck

    Bavarian-Redneck dreckata Grattla

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    Servus Buam,

    Danke für de tatkräftige Unterstützung erstmoi. Hom heid a bissl weitergmacht am Escort.

    erster Schritt, hom nomoi alle Zündkerzen kontrolliert (gestern homma auf die Schnelle nur oane kontrolliert), alle 4 Zündkerzen funken gscheid.

    zweiter Schritt, Luftfilter ogschaut ob der dicht oder verdreckt is, der war a sauber.

    dritter Schritt: Luftmassenmesser abgesteckt. Normalerweis is ja so, dass der wenn er obgsteckt is, a eigspeichertes Signal nimmt. Quasi a Art Notlaufsignal. Seh i des richtig? Auf jeden Foi koa Veränderung, is a mit abgestecktem Luftmassenmesser ned ogsprunga.

    vierter Schritt: Spritversorgung kontrolliert, genau so wia RST gsogt hod. Zündung ogmacht und scho is der Sprit daherkemma. Folgedessen funzt Spritpumpn a und der Filter is a ned verstopft.

    fünfter Schritt: bei eingeschalteter Zündung de Garageneinfahrt runtergerollt und ausm zwoatn Gang ausgekuppelt. Außer am säuseln ausm Motorraum war nix zum hören. Wollt nur sichergeh, daß ned doch am Anlasser liegt.

    sechster Schritt: Nach am weiteren Startversuch homma die Zündkerzen alle rausgschraubt und ogschaut. Nur am 2. Zylinder war de Zündkerze naß, bzw. benetzt mit Kraftstoff. Olla andern warn komplett trocken. Also, echt staubtrocken. Kannt ja echt a blöder Zufall sei, daß 3 von 4 Injektoren total verreckt san.

    Zahnriemen hob i jetzt ned gecheckt, den dad i aber eher ausschließen.
    Der is erst 50.000 km alt und is damals in der Fachwerkstatt erneuert worn.
    Überspringen kimmt ja nur in Frage, wenn er ned gscheid gspannt is.
    Aber da dort a Ford-Händler am Werk war, denk i moi, dass des paßt.

    So weit bin i bisher. Werd morgn wie gsagt erstmoi Einspritzventile quertauschen. Moi schaun, wos dann passiert. Wenn des nix bringt bzw. der Fehler ned mitwandert, scheints ja eher am Steuergerät bzw. der Ansteuerung zum liegn. Da kimm i dann in an bereich, wo i mi gar ned auskenn. An meine oidn Ami-Kisten gibts sowas quasi ned. haha. Übersetzung vo meim beitrag gibts wieder auf Wunsch. Aber werds scho klarkemma mit meim boarisch.

    Merci nomoi! Gruaß & Prost :uglylachen:
     
  6. #6 GeloeschterBenutzer, 30.07.2012
    GeloeschterBenutzer

    GeloeschterBenutzer Guest

    schon mal versucht mit startpilot die kiste zum laufen zu bringen ?
    der zahnriemen beim 1,4 wird im übrigen alle 60.000km gewechselt oder alle
    5 jahre .
    die steuerzeiten sollt man aber vieleicht trotzdem mal prüfen .
     
  7. #7 Bavarian-Redneck, 30.07.2012
    Bavarian-Redneck

    Bavarian-Redneck dreckata Grattla

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    Servus,

    Fehler gfundn. Heid noch extrem umfangreicher Fehlersuche.

    I kimm glei aufn Punkt.
    Hob bemerkt, dass da Nockelwellensensor koa Signal liefert.
    "Klare Sache" hob i mir dacht, Sensor hin.
    Bis i dann festgstellt hob, dass se beim Starten de Nockenwelle ned draht.
    Keilriemen aber scho. Hmm, komisch. Zahnriemen war gscheid gspannt und hod a guad ausgschaut.

    Hom dann an Zylinderkopf wegbaut. Siehe da - 3 von 4 Auslassventile warn verbogen. Brutale Gschicht. Hob i so noch nie gsehn. Hob meim Spezl direkt zu am nein Auto geratn. Reperatur lohnt si bei 130.000km und brutale Rostprobleme quasi nimma.

    Woit eich nur informieren.
    Merci für de Hilfe vo eich.

    Gruaß & Prost :bier:
     
  8. #8 escort-driver, 30.07.2012
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    escort-driver Guest

    Also für an Bayern host do net richti gschaut.
    Hau den Essi weg und kauf ein Auto!:)
     
  9. #9 GeloeschterBenutzer, 30.07.2012
    GeloeschterBenutzer

    GeloeschterBenutzer Guest

    da hab ich ja mit meinem verdacht ganz gut gelegen ;)

    ja der soll sich nen anderes auto kaufen
    die 1,4 sind eh sch*** motoren
    keine leistung und saufen mehr wie der fahrer ;)
     
  10. #10 escort-driver, 30.07.2012
    escort-driver

    escort-driver Guest

    Da geb ich dir vollkommen Recht!
    Das sage ich schon seit Jahren das der 1,4er der letzte Rotz ist.
     
  11. #11 Bavarian-Redneck, 30.07.2012
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    Er hot si den 1,4L damals kafft, war hoid schee billig und so.
    De 75 PS für n Kombi san hoit scho a Zumutung.
    Im Vergleich zu meim Charger mit guade 300 Pferdl ziagt der Escort hoit koa Wurscht vom Brot, wia ma in Bayern sogt. Haha.

    Hob meim Spezl jetzt zu am Skoda Octavia RS geraten.
    Gibts scho relativ billig und do steckt wenigstens guade VW bzw Audi Technik drin.
    Werd auch a kloane Umstellung für ihn. Vo 75 PS auf 200. :boesegrinsen:

    Gruaß & Prost

    PS: Mir foit grod ei, a anderer Kumpel vo mir hod an Escort ghabt mim 1,6L 16V Motor.
    Hod gg Ende 230.000km ghabt und is glaffa wie a Schweizer Uhrwerk.
    Leider is de Kistn dann am Rost zum Opfer gfalln. Schod iwie, war a geiles Auto mit guadm Motor.
    Zwar a koa Leistungsbiest, aber zuverlässig.
     
  12. #12 escort-driver, 30.07.2012
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    escort-driver Guest

    Die Ford Maschinen sind bei Artgerechter Haltung unverwüstlich!
    Nur hat Gevatter Rost mit dem Escort leichte Spiel.
    Wo kommst du eigetlich her, Bayern ist groß?
    Aus dem Schmuckstück Bayerns Oberfranken kommst zu 100% nicht!:)
     
  13. #13 Bavarian-Redneck, 30.07.2012
    Bavarian-Redneck

    Bavarian-Redneck dreckata Grattla

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    Ja stimmt, der 1,6L von mein andern Spezl war wie gsagt no Top in Schuss - der war a Super gewartet. Wie der 1,4L gwartet wordn is woaß i ned genau. Glaub aber ned, dass der Servicemäßig sonderlich verwöhnt wordn is. Aber wurscht. Jetzt isser ja eh hi.

    Kimm ausn tiefstn Oberbayern. Genauer gsagt, Wallgau, Landkreis GAP. Direkt an der Karwendlkettn. Franke bin i Koana, erkennt ma aber glab i scho an der Schreibweisn.

    So Buam i mach ma jetzt a Hoibe auf und mach Feierobnd für heit. Machts es guad, i wünsch eich wos. :bier:
     
  14. #14 escort-driver, 30.07.2012
    escort-driver

    escort-driver Guest

    Prost!
    A Seidla is imma gut!
     
  15. #15 Bavarian-Redneck, 31.07.2012
    Bavarian-Redneck

    Bavarian-Redneck dreckata Grattla

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    Oiso Burschen, so schaut der Zahnriemen jetzt aus. Zur Erinnerung: Vor 50000 is er von der roten Firma mit de drei Buchstaben gewechselt worden.

    [​IMG]
     
  16. #16 GeloeschterBenutzer, 31.07.2012
    GeloeschterBenutzer

    GeloeschterBenutzer Guest

    do hosts wida ;)
    "alle teile unbrauchbar "
    do sog i nur am falschm end gspart .

    also dann zum wohle
    i zwick mir itzit ä a holbe auf .:bier:
     
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Escort springt nimma an.

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