Scorpio Nebelsceinwerfer.

Diskutiere Scorpio Nebelsceinwerfer. im Ford Scorpio Forum Forum im Bereich EU Modelle; Hallo! Greetings to everyone! I have trouble with setting up a front fog lights to Scorpio 96'! Fog lights, R9 relay, headlamp and fog light...

1. #1 Schwenn, 21.05.2008
    Schwenn

Schwenn Guest

Hallo!
    Greetings to everyone!
    I have trouble with setting up a front fog lights to Scorpio 96'!
    Fog lights, R9 relay, headlamp and fog light switch are installed . The problem is that they don't work and i just don't know what to do.
    Checked the lamps and they are in working order, but no power to them :mellow:

Vielen Dank!

Mfg Dmitri

2. #2 scorpio24v, 31.05.2008
    scorpio24v

scorpio24v Benutzer

hy check first the fuses in the main fuse box. the switch in the fascia is working ok?

greez robi

Thema:

Scorpio Nebelsceinwerfer.

Die Seite wird geladen...

Scorpio Nebelsceinwerfer. - Ähnliche Themen

1. Ford Scorpio 2.0

Ford Scorpio 2.0: Hallo habe von einem älteren Herrn einen Scorpio mit Orginal 105000km Lückenlos Checkheft gepflegt gehört schon was gemacht aber meiner Meinung...
  2. Verbrauch Scorpio

Verbrauch Scorpio: War die Tage an der Ostsee zum Angeln,1600KM gefahren laut BC Verbrauch 9,9 Liter ist doch super für ein 20 Jahre altes Dickschiff nicht...
  3. Scorpio 2.9 Keilriemen

Scorpio 2.9 Keilriemen: Hallo Ford Freunde...... könnt ihr mir vielleicht die Maße der Keilriemen für einen 2.9er mitteilen ? Gruß Markus
  4. Scorpio 2 (Bj. 94-98) GFR/GGR/GNR Ford Scorpio kaufberatung

Ford Scorpio kaufberatung: Ich will meinen Audi A4b5 los werden und mir einen Ford Scorpio zulegen irgendwie hat er es mir vom aussehen angetan. Nun sind die aber rar gesät....
  5. Bestand Scorpio 1

Bestand Scorpio 1: Das KBA hat seine Zulassungs Zahlen veröffentlicht. Es sind vom Scorpio 1 allgemein 1190 zugelassen...